Sale!
M-Pro+Master SecureJanuary 22, 2022December 1, 2022

M-Pro+

(6 customer reviews)

RM289.00RM799.00

Latest device in Master Secure, paired with apps in your phone and track your loves one wherever they are

SKU: 100 Category:

Description

Latest device in Master Secure, paired with apps in your phone and track your loves one wherever they are secretly and silently..

Device function:

  • Location Tracker
  • Hear Conversation
  • Get picture of location (from Google maps)
  • Record all activities
  • Record conversation

Additional information

Weight 0.2 kg
Dimensions 3 × 1.8 × 1.5 in
Combo

Package A, Package B, Package C

6 reviews for M-Pro+

  1. Sakinah Taib

    Semua da terbongkar sebenarnya, mmg suami sy curang.. Dari dlujgk dia curang cuma xde bukti.. Tapi sekarang ada device ni mmg sume pergerakkan dia sy tau.. Dia pon sekarang nk keluar rumah mcm takut2, sbb semua percakapan dia sy tau. Dia pon jd pelik mcm mne sy tau.. Kan hritu sy da ckp, sy ckp ngn dia saka ikut dia.. 🤣🤣🤣

  2. Sue Jamilah

    Apa yang sy nak mg dpt.. Lokasi mmg tepat..

  3. Salmah

    Device ini memang terbaik
    Rugi isteri2 tak gunakan
    Tak oerlu bersangka2 lagi.
    Jelas terbukti

  4. Lina Naim

    Master Secure mmg terbaik.. Hdup saya berubah sekelip mata kenal device ni

  5. Anita

    Saya suka benda ni.. Saya boleh tahu dia gi mn.. kejo kejo kat mn. Jumpa siapa

  6. Aina Lisa

    Best sgt alat nii..Abg cakap ada pelihara jin ke. Semua dia buat saya dapat tahu

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

English